ÁSZF
Általános szerződési feltételek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a weboldal termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra

A megrendelhető áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg. A termékleírásokat a gyártók bocsátották rendelkezésünkre, így ezek pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. A árucikkek mellett található fotók szimbolikus jellegűek, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet. A külön külföldről rendelésre érkezett termékeknél angol nyelvű használati útmutató található, csak akkor rendelje meg ha ez elfogadható az Ön számára.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes akciós árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak végleges árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása automatikusan megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Ezután 24 órán belül összekészítjük a rendelését (kivétel a külföldi beszerzés) és az első munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak. Kiszállítási idő 1-6 nap, extrém esetekben 15 nap, minden esetben a termék adatlapján jelezzük ha hosszabb szállítási időre lehet számítani. (extrém eset: külföldi beszerzés). Figyelem! Amennyiben nem kapott a rendelésről visszaigazolást akkor írjon az ügyfélszolgálatnak. Figyelmesen töltse ki vásárlásnál az adatait.

Fizetési feltételek

Áruházunkban utánvéttel történő fizetésre van lehetőség. A teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Az át nem vett csomagok után a postaköltséget minden esetben a vásárlóra terheljük.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, pl: GLS, MPL, DPD, TOF, DHL, stb. történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás pontos időpontjáról a futárszolgálat e-mailben értesíti a megrendelőt illetve kézbesítés előtt telefonon ismételten egyeztet a futár, a megrendelővel.

Szállítási módok:utánvét Szállítási díjak:

0-20Kg 990 Ft (1690 ft helyett)

20-50Kg 1800 Ft (6000 ft helyett)

Kiszállítási idő: 1-6 nap, extrém esetekben 15 nap, minden esetben a termék adatlapján jelezzük ha hosszabb szállítási időre lehet számítani.

Elállás Ha a forgalmazó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. Mivel a termékek külföldről érkeznek (jelentős részük Angliából, Spanyolországból), így a szállítás során előfordulhatnak kisebb késések. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Hibás  termék visszaküldése A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A termék visszaszállításáról a vásárló gondoskodik. Abban az esetben ha a termék gyári hibás akkor a postaköltséget a forgalmazó 100%-ban megtéríti. Abban az esetben ha a termék az átvétel után azonnal kimutatható hibával rendelkezik pl: el van törve akkor azt le kell fotózni és a fotót el kell küldeni az ügyfélszolgálatnak. Amennyiben a termék nincs az eredeti csomagolásban, használat közben hibásodott meg akkor azt nem tudjuk megtéríteni, ebben az esetben a visszaszállítás költségét nem kerül megtérítésre.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket is. Egy csomag visszaszállításának költsége egységesen 1200 Ft, az összeget előre kell megfizetni banki utalással.  Az értékesítő követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkretételét vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. A kártalanítás összege az eredeti ár 10 és 80%- a között lehet. Ez minden esetben a termék állapotától függ. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Higiéniai okból nem vesszük vissza az alábbi termékeket: fehérnemű, talpbetét, elektromos hajformázó, használt ruha vagy ágynemű, hajcsavaró, hajsütő, hátmerevítő,

A külön rendelésre beszerzett terméket visszaküldeni nem lehet (ezek a termékek java részt ázsiából vagy dél amerikából érkeznek több más csomaggal együtt így biztosítva az olcsóbb postai költségeket, visszaküldeni egy terméket csak akkor lehetséges ha vállalja a vásárló ennek a költségét (kivétel).). Ettől függetlenül abban az esetben ha a termék hibás akkor a cseregarancia biztosított a gyártó részéről.

Tulajdonjogi kikötés A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket  a forgalmazó az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése, át nem vett csomagok.

A megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben,  kerülhet sor.

A szándékosan át nem vett csomagok után keletkező posta költséget a megrendelőnek meg kell fizetnie.

A posta költség meg nem fizetése esetén a posta költség behajtását átadjuk a szerződött partnereinknek.

Fotók: a weboldalon megjelenített képek illusztráció jellegűek, az adott képen szereplő termék a valóságtól eltérhet.

WEBCSOMAG LTD.

 

MWQwNjA2Z